lens kullanımı hakkında bilgi

Katılım
28 Ocak 2021
Mesajlar
209
Reaksiyon skoru
52
beyler gözlük kullanmak istemiyorum gözlerim 1.5 numara bozukmuş ve astigmat varmış şimdi herhalde lens takabilmek için 2 yıl gözlük kullanmak lazımmış bu konu hakkında yardımcı olur musunuz
 
lens icin daha onceden gozluk kullanman şart değil ben direkt lens ile başladım ama önermiyorum göz kuruluğu yapıyor bazen lens yokkende batma hissi oluyor bundan dolayi gözlüğe geçtim
 
O ne alaka ya. Başka bir doktora göründü mü ?

Astigmat ise geçmiş olsun. Bulanık görebilirsin arada çok gıcık bir şey.
Lensini deneye deneye bulacaksın. Ben ilk acuve oasys ile başladım gayet memnundum sonra numaralarımın üretimi durduğu için başka bir marka denedim olmadı. Sonra saldım. Çok illet bir şey. Ama çok da rahat.
 
O ne alaka ya. Başka bir doktora göründü mü ?

Astigmat ise geçmiş olsun. Bulanık görebilirsin arada çok gıcık bir şey.
Lensini deneye deneye bulacaksın. Ben ilk acuve oasys ile başladım gayet memnundum sonra numaralarımın üretimi durduğu için başka bir marka denedim olmadı. Sonra saldım. Çok illet bir şey. Ama çok da rahat.
hocam o zaman desene boku yedim diye yani sürekli para gidicek
 
hocam o zaman desene boku yedim diye yani sürekli para gidicek
Yok bende o gözle baktım işte ilk lensim gözüme uydu. Üretimi bittiği için değişmek zorunda kaldım. Senin öyle bir sorunun olmaz büyük ihtimalle dert etme bir şey olmaz.
 
Yok bende o gözle baktım işte ilk lensim gözüme uydu. Üretimi bittiği için değişmek zorunda kaldım. Senin öyle bir sorunun olmaz büyük ihtimalle dert etme bir şey olmaz.
hocam en iyisi gözlük gibi gözüküyor şimdi gözlük taksam inek felan diyecekler orası da öyle ama yapıcak bir şey yok
 
Geri
Top