Bdelibalta4
80+
- Katılım
- 18 Ekim 2023
- Mesajlar
- 30
- Reaksiyon skoru
- 4
Şuan oluyor mu fixlendi mi? Yapmalımıyım ?
Kodu kullanan tüm siparişleri iptal edecek sistemleri yok diyorsun yaniHit değil o kadar fazla sipariş vardı ki muhtemelen yetişmekte güç çektiler kaç satır yazılan şey var burda farkında mısın? Ek olarak diğer forumlarda da bile bu kadar mesaj doluluğu oldu o yüzden bu kadar geç iade olması bana normal geliyor.
İnsanlar bakıyor bu kadar geç iptal haberleri gelmesi normal değil çünkü otomatik bir sistem olsaydı saniyesinde iptal edilirdi bu tarz siparişlerKodu kullanan tüm siparişleri iptal edecek sistemleri yok diyorsun yani
Ben müşteri hizmetlerine söylediğim de iadeden dönüş olmaz ürününüz hasar görmüş diyorAlıntıyı görüntülebenim kargo da şubede iade olucak denmişti bende trendyol Müşteri hizmetleri + kargo firması müşteri hizmetleri + satıcıyla iletişime geçtim size gelirse almayın bana geri yollansın vb diye satıcıda gerekli yerlere bildirildi demişti ondan birkaç saat sonrada trendyoldan bildirim geldi yarın yeniden teslim edicaz diye umarım teslim edilmedi diye oto bir bildirim değildir boşa umutlanmayalım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Benim arasda dağıtıma çıkarıp sonra geri çekti şubeden alınıcak diye. trendyol üzerinden kargo takibe basıp üstünde yarın tekrar dağıtılacak diye bir şey yazıyor mu bakar mısın dostum
Ama benim sayfamda geldik yoktunuz diyorBen müşteri hizmetlerine söylediğim de iadeden dönüş olmaz ürününüz hasar görmüş diyor
Kargonuz iptal olmuş sistem açığından dolayıBen müşteri hizmetlerine söylediğim de iadeden dönüş olmaz ürününüz hasar görmüş diyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ama benim sayfamda geldik yoktunuz diyor
İlk günü anlarım 2 gün tamamen Trendyolun saçmalığı bir kod kapatmak bu kadar zor değil o kodla verilen siparişleri kapatmaktaİnsanlar bakıyor bu kadar geç iptal haberleri gelmesi normal değil çünkü otomatik bir sistem olsaydı saniyesinde iptal edilirdi bu tarz siparişler
böyle bir olay başıam gelirse satıcıya ne demeliyimiade olanlar için satıcıyla iletişime geçin satıcı anlayışlı insansa iade iptal olarak kargo şubesine bildirir şube tekrardan teslim eder örnekte iptal olan ürünüm teslim edilecek yarına.
VPN kullanıldığı için çok geç haberdar olmuşlardır ilk günlerde adreslere bakmamışlardır bile ama 2.ci gün çok fazla sipariş geldiği için ve forumda konusu açıldığı için illaki şikayet edenler oldu onlarda önlem almaya başladılar bu kadar basitİlk günü anlarım 2 gün tamamen Trendyolun saçmalığı bir kod kapatmak bu kadar zor değil o kodla verilen siparişleri kapatmakta
Olayın kac satırlık oldugu ıle alakası yok yapılan değişiklik / özellik önce farklı bir alanda test edilir qa mühendisleri tarafından ardından canlıya alınır manuel ve otomatik testler oluyor gözden kaçmış olması imkansız bile isteye mi yaptılar bilmiyorum ama farkında olmamaları içten bile değil en kötu düzeltene kadar indirim kodunu devre dısı bıraksaydılarHit değil o kadar fazla sipariş vardı ki muhtemelen yetişmekte güç çektiler kaç satır yazılan şey var burda farkında mısın? Ek olarak diğer forumlarda da bile bu kadar mesaj doluluğu oldu o yüzden bu kadar geç iade olması bana normal geliyor.
İndirim kodunu kapatmalıydılar evet o konuda haklısın ama test konusunda illaki gözden bir şeyler kaçmıştır illaki bu durumda kullanabileceği için kimsenin aklına bile gelmedi banka olayında da olmuştu bu insanların gözlerinden böyle şeyler kaçabiliyor yapacak bir şey yok ama şunu söyleyebilirim Trendyol bu duruma çok geç uyandıOlayın kac satırlık oldugu ıle alakası yok yapılan değişiklik / özellik önce farklı bir alanda test edilir qa mühendisleri tarafından ardından canlıya alınır manuel ve otomatik testler oluyor gözden kaçmış olması imkansız bile isteye mi yaptılar bilmiyorum ama farkında olmamaları içten bile değil en kötu düzeltene kadar indirim kodunu devre dısı bıraksaydılar
İstesende yapamazsın bu saatten sonra fixlendiŞuan oluyor mu fixlendi mi? Yapmalımıyım ?