Palit RTX 4070 Ti Super Gamerock Omniblack Alınır mı ?

Katılım
26 Ağustos 2023
Mesajlar
402
Reaksiyon skoru
134
2. el bir ekran kartı almak istiyorum Furmark testinde 12 dk sonunda GPU temp 62 derece GPU hotspot 76 derece gerçekten Tier 1 seviyesi bir karta benziyor markanın üst seviye kartları ile ilgili bilgisi olan yazabilir mi ? Şuana kadar Gigabyte Aorus Master rtx 3070ti diye bir kart kullandığım için bundan sonra da kaliteye devam etmek istiyorum. Fiyat 29k - 6 ay 0 vade taksit rtx 5070 geçmek istememin nedeni daha iyi bir kart olması hem vRam olarak hemde Cuda Core olarak yazılımcıyım bana bunlar lazım.
 
Gamerock çok iyi model ama fiyat 1-2k daha düşük olabilse daha iyiymiş
 
Alınır 4070 ti super Palit kullanıyorum, tavsiye ederim. Sadece 3000 serisinden başka bir karta geçeceksen artık 6000 serisini beklersen yani yeni nesil alacaksan yani 3-4 yıl arkana bakmazsın
 
Gamerock çok iyi model ama fiyat 1-2k daha düşük olabilse daha iyiymiş
6 ay 0 vade olması çok iyi oluyor benim için
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıcaklık değerleri çok iyi. Model de iyi. Yıllanmış bir ekran kartının bu kadar iyi olmasına ben biraz şüphe ile yaklaşırdım.
1.5 yıllık kart temiz kullanılmış daha garantisi bitmemiş
 
6 ay 0 vade olması çok iyi oluyor benim için
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


1.5 yıllık kart temiz kullanılmış daha garantisi bitmemiş

Şüpheleri daha da arttırıyor. İyi bir kart. İyi bir model. Piyasasının altı fiyatında. Bu değerlerdeyse kesinlikle alınır. Ancak test yapmak istemelisiniz bence.
 
Şüpheleri daha da arttırıyor. İyi bir kart. İyi bir model. Piyasasının altı fiyatında. Bu değerlerdeyse kesinlikle alınır. Ancak test yapmak istemelisiniz bence.
kesinlikle isteyeceğim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şüpheleri daha da arttırıyor. İyi bir kart. İyi bir model. Piyasasının altı fiyatında. Bu değerlerdeyse kesinlikle alınır. Ancak test yapmak istemelisiniz bence.
bir de şunu da söyleyim param güvende şeklinde satın alacağım bence iyi bir güvence
 
Son düzenleme:
Geri
Top