Akakce vatan ve gg indirimlerini goremiyor oradan toplasaniz hem taksit hemde bi 9-10k oynuyor. Fakat vatan ekran karti ve gg indirimlerinden islemci kovalamaniz gerekiyordu yine beklerseniz toplarsiniz daha uyguna diye dusunuyorumAlacak arkadaşlar için söyleyim. Akakce üzerinden fiyat kontrolü yaptığımda yakın fiyatlara benzer parçalar ile toplanıyor zaten. Çok bir fiyat avantajı yok hele ki şu 9 taksit döneminde
valla bende anlamıyorum ve tekrardan böyle bir fırsat olduğunu düşündüğüm bir şey bulursamda paylaşmıycam. oturup bakıyorsun sağda solda böyle bir fiyat yok, varsada görmedin yada. Birilerinin işine yarar belki diye paylaşıyorsun, yok belli ki arkadaş konuya hakim değil vs vs gibi linçleyici yorumlar. Alırsın almazsın yada hoşuna gider yada gitmez, iletişim kurma ve düşünme becerisini kaybetmiş garip bir kitle olduk.Şu forumlardaki gülme emojisini üstüne gülme anlamında atanlar gerçekten iğrenç insanlar. Fiyat okey neyine gülücük atıyorsun? Videodaki adamdan nefret edebilirsin, hater olabilirsin. Şunu paylaşan adam yaptığınız saygısızlık ayıptır.
Evet ya bakınıyorum aslında konuya ama millet birbiriyle kavga etmiş sadecevalla bende anlamıyorum ve tekrardan böyle bir fırsat olduğunu düşündüğüm bir şey bulursamda paylaşmıycam. oturup bakıyorsun sağda solda böyle bir fiyat yok, varsada görmedin yada. Birilerinin işine yarar belki diye paylaşıyorsun, yok belli ki arkadaş konuya hakim değil vs vs gibi linçleyici yorumlar. Alırsın almazsın yada hoşuna gider yada gitmez, iletişim kurma ve düşünme becerisini kaybetmiş garip bir kitle olduk.
tam olarak durum buŞu sistemi Abdullah abi yapsaydı yorumdakiler öve öve bitiremezdi. Sırf yermek için 7500X3D çöp yazan bile olmuş.