flyingatm
80+
- Katılım
- 9 Haziran 2026
- Mesajlar
- 366
- Reaksiyon skoru
- 183
Ham 300, faizli 748 bin lira olan borcumu 100 bin/10 ay taksit ödüyorum şu an.100 e katlansada fark etmez 5 ödeyemeyen adam 15 ödeyemez yine 5 in altında bir miktar odetirler
Ham 300, faizli 748 bin lira olan borcumu 100 bin/10 ay taksit ödüyorum şu an.100 e katlansada fark etmez 5 ödeyemeyen adam 15 ödeyemez yine 5 in altında bir miktar odetirler
bende onu söylemeye çalışıyorum zaten ödese ne ödemese ne bu saatten sonra bankaların önünden geçemez bugün bütün borcu ödese bileÇoktan girmiş hocam. O kağıdın gelmesi yeterli, inanın.
eğer o yüzde 25 e de el konulmasın istiyorsan alacaklı olarak birine senet imzalat aylık uzun vadeli senet olsun her ay 1 senedi yırtar atar yada ödersin elden sana verir sende yüzde 25 i ödemek zorunda kalmazsın senetli alacak bankadan önce geliyor diye. tabi etik ve yasadışıysa yapmanı önermiyorum sadece bilgiüzerine kayıtlı olan mal varlğı vs varsa icra edilir eğer yoksa maaş varsa ona %25 ine el koyarlar oda yoksa ileriye dönük miras vs kalma durumunda ordan tahsil edilir he ödemezsen dahada artar borcun bilesin yapılandırmaya git
Evet. Şu an alabileceği en iyi eylem; gücü cidden varsa ödesin. Yoksa, ödemesin ve telefonuna GetContact kursun. 0212, 0216, 0850, bilmediği 053'lü ne numara varsa açmasın ve bu süreç 2 sene sürecek ortalama. 500 borcu faizlerle 1.2 milyon civarı olacak. Varlık şirketi borcu tahminen 100-200 bine alacak ve 6-10 taksitle ödetecek. Olay bu.bende onu söylemeye çalışıyorum zaten ödese ne ödemese ne bu saatten sonra bankaların önünden geçemez bugün bütün borcu ödese bile
borcu kapatırsa 3 aya yeniden kkb skoru oluşur bankalar kart vermek için sıraya girr borç yapıp ödememek anlık gelişen bir olay planlı değilse hele aniden icralık olabilir normal bir durum bence.bende onu söylemeye çalışıyorum zaten ödese ne ödemese ne bu saatten sonra bankaların önünden geçemez bugün bütün borcu ödese bile
Kime denk düştüğünüz de önemli. Yakınım o olayı yaşadı ve bizzat kapısının önüne geldiler. Şuan tabii icra davalarının yoğunluğu fazla olduğu için daha büyük paraların peşine düşüyor olabilirler fakat 3-4 sene önceye kadar bu olay böyle değildi.Ben hiçbirini yaşamadım. Ne avukat geldi Türkiye'deki ikametime (ki aile yanı görünüyordu o zamanlarda) ya da bir avukat geldi, gitti. Avukat gelip gitmez ki. Ya icra memuru ve hamaliyeler ile gelirler ya da ararlar, taciz ederler.
Bir noktadan sonra olan şuydu, aramaların %99'unu açmıyordum. Ancak %1'inde açınca (kargo arıyor belki diye);
"Şu an adliyeden çıktık, hamaliyeler ve icra memuru ile evinize geliyoruz, evde misiniz?"
Dendiğini bilirim. Bir noktadan sonra gelin, çayım da var diyorsunuz. Gelen giden yoktu hiçbir zaman.
Kimse gelmiyor kiHacizden kastınız çilingir ve polisle gelmeleri ise hayır, bunlar olmuyor fakat memurlar, avukatlar sürekli geliyor. Posta kutusuna tebligat yapıştırmaları çok fazla oluyor. Komşuları rahatsız etmeleri de var. Binada boş dairenin posta kutusuna tebligat yapıştırıldığını gördüm mesela. Bir uyanıklık yapıp taşındığı yere ikametgahını götürmemişti fakat yine de peşini bırakmıyorlar. Kısaca borç küçük diye uğraşmıyorlar zannediyorsanız yanılıyorsunuz.
tabi bu durum borç yapmadan önce yapılır ki öncelik sırasında senet ilk gelsin tabi durumu avukat daha iyi bilireğer o yüzde 25 e de el konulmasın istiyorsan alacaklı olarak birine senet imzalat aylık uzun vadeli senet olsun her ay 1 senedi yırtar atar yada ödersin elden sana verir sende yüzde 25 i ödemek zorunda kalmazsın senetli alacak bankadan önce geliyor diye. tabi etik ve yasadışıysa yapmanı önermiyorum sadece bilgi![]()
Siz borçların patlat verdiği dönemde bu olayı yaşadığınız için sanırım böyle. Dediğim gibi 3-4 sene önce ben bizzat şahit oldum.Kimse gelmiyor ki
Bu denilen olayın senetle alakası olan bir durum değil. Maaşa haciz yazılır ilk yazan alacaklı ilk sıraya girer. Onun borcu bitmeden de diğerlerine geçilemez.tabi bu durum borç yapmadan önce yapılır ki öncelik sırasında senet ilk gelsin tabi durumu avukat daha iyi bilir
Bankadan bankaya değişen bir uygulama olup şu anda yalnızca borçluyla görüşme yapmak amacıyla eve hacze gidiliyor kaldı ki eve gelipte alacaklının evden alabileceği şeyler çok kısıtlı kimse uğraşmak istemiyor. Eskiden evdeki tüm her şeyi alıp gidebiliyorlardı artık o durum kalmadı.Siz borçların patlat verdiği dönemde bu olayı yaşadığınız için sanırım böyle. Dediğim gibi 3-4 sene önce ben bizzat şahit oldum.
Banka ödenmeyecek krediyi vermez zaten insanlara, ama ne bizim ne bankanın aklına gelmeyecek olağanüstü işler olabiliyor hayatlarımızda. O yüzden kimseyi o yönden yargılamam.Ödeyemeyeceğin krediyi, borcu neden çeker ki bir insan ? sonra burada gelip ne yapmalıyım diye konu açarsınız. İnsan biraz kendini ve gücünü bilmeli. Şuan ekmek 15 TL benim cebimde 15 TL olmazsa o ekmeği almam aç gezerim.