Spektrumdx3
80+ Silver
- Katılım
- 29 Mart 2020
- Mesajlar
- 2,456
- En İyi Cevap
- 1
Merhaba,
Milenicom 35 mb internet kullanıcısıydım. Faturam 99 tl 79 paket + 20 modem olarak geliyordu. Acaba başka paket ne var derken. Yeni gelen üyelere 99,90 tl ye verilen 100 mb paketli şubat ayı kampanyasına denk geldim. E haliyle benden 2 kat daha hızlı internet alanlarda aynı parayı ödeyecek olunca paket yükseltmek için aradım. Önce müşteri hizmetlerinde çıkan bayan, bu sadece yeni gelenlere diyerek başından savmaya çalıştı. Tabi haliyle benim sinir bi anda tavan yaptı. ''Ne yani daha önce geldik diye, nasıl olsa bu eski müşteri öder diye''mi düşünüyorsunuz dedim. Eğer paketim 100 mb 99 tl olmayacaksa hemen iptal edin paketimi diyerek çıkıştım.
''7 aydır müşterimizsiniz. sizi kaybetmek istemeyiz'' dediler. Bende madem öyle kendinizi benim yerime koyun siz ne yapardınız diyerek biraz sert çıktım. ''Ben hattı iptal edeceğim.'' Deyince, ''sizi uzman yetkilimize bağlıyorum.iptallerle o ilgileniyor'' diye başka bir bayana aktarıldım.
Telefonu açan hanımefendiye durumu izah ettim. Pakete geçirilmediğim için iptal istediğimi belirtince sistemi kontrol edip. Kullandığım paketin 79 tl olduğunu 20 tl modem ücreti olduğunu söyledi. ''İptal etmeyelim. Ben sizi hem 100mb olan pakete alayım hemde modem ücretinizi düşüreyim'' dedi. tabii ki kabul ettim.
Sonuç : Biraz baskı ve müşteri olmanın verdiği haklı isyanla: 99 tl ye 35 mb ve 20 tl modem yerine..... 100 mb 99,90 tl ve 5 tl modem ücreti ile, 104.90 TL ye taahütsüz yeni internetimi kullanmaya başladım. Hız değerlerim aşşağıda.
Milenicom 35 mb internet kullanıcısıydım. Faturam 99 tl 79 paket + 20 modem olarak geliyordu. Acaba başka paket ne var derken. Yeni gelen üyelere 99,90 tl ye verilen 100 mb paketli şubat ayı kampanyasına denk geldim. E haliyle benden 2 kat daha hızlı internet alanlarda aynı parayı ödeyecek olunca paket yükseltmek için aradım. Önce müşteri hizmetlerinde çıkan bayan, bu sadece yeni gelenlere diyerek başından savmaya çalıştı. Tabi haliyle benim sinir bi anda tavan yaptı. ''Ne yani daha önce geldik diye, nasıl olsa bu eski müşteri öder diye''mi düşünüyorsunuz dedim. Eğer paketim 100 mb 99 tl olmayacaksa hemen iptal edin paketimi diyerek çıkıştım.
''7 aydır müşterimizsiniz. sizi kaybetmek istemeyiz'' dediler. Bende madem öyle kendinizi benim yerime koyun siz ne yapardınız diyerek biraz sert çıktım. ''Ben hattı iptal edeceğim.'' Deyince, ''sizi uzman yetkilimize bağlıyorum.iptallerle o ilgileniyor'' diye başka bir bayana aktarıldım.
Telefonu açan hanımefendiye durumu izah ettim. Pakete geçirilmediğim için iptal istediğimi belirtince sistemi kontrol edip. Kullandığım paketin 79 tl olduğunu 20 tl modem ücreti olduğunu söyledi. ''İptal etmeyelim. Ben sizi hem 100mb olan pakete alayım hemde modem ücretinizi düşüreyim'' dedi. tabii ki kabul ettim.
Sonuç : Biraz baskı ve müşteri olmanın verdiği haklı isyanla: 99 tl ye 35 mb ve 20 tl modem yerine..... 100 mb 99,90 tl ve 5 tl modem ücreti ile, 104.90 TL ye taahütsüz yeni internetimi kullanmaya başladım. Hız değerlerim aşşağıda.
Son düzenleme: