Bölgeye göre değişiyor ben sabah 8 de sipariş verdiğim ürün akşam 7 de teslim aldım firma Kolaygelsin kargo, ürünün boyutuna çıkış yaptığı deposuna oturduğunuz bölgeye göre değişiyor bunlar, trendyoldan aldığım kargoda 4 günde geldi mesela
14.11.2025 tarihinde bende Amazon üzerinden sipariş verdim,ekstra 1 taksit imkanı olduğu için. Keşke Hepsiburada üzerinden verseydim,bugün teslim edilecek gözüküyordu fakat Kolay Gelsin kargo firması ürün hasarlandı diyerek direkt iadeye düşürdü. Amazon tekrar sipariş vermeniz gerekiyor diyor, aradaki fiyat farkını ödeyeceklermiş.Bir 6 gün daha beklemek zorunda kalacağım kısacası.
Bana da gelen TV'ci arkadaşlar dedi ki bugün gittik 1 tanesi kırıktı. İnşallah seninki kırık değildir abi diye.
Dedim ağzından YEL alsın. açtık kurduk çok şükür bir şey çıkmadı.
Arkadaşlar ben 2 gündür kullanıyorum televizyonu cızırtı yok sanıyordum. Bass'ı kendim arttırıp subwoofer'ı denedim sıkıntı yoktu. Daha sonra bu arkadaşın mesajını görerek atmos'u falan açıp bu videoda denedim hakikaten sorun bende de varmış. Hemen servise video attım, seri no istediler daha sonrada servis kaydı açtılar. Demem o ki sizde bu şekilde deneyin, özellikle benim gibi ilk alanlardansanız, benim sipariş tarihi 11 Kasım. Bu arada seri numarayı alma sebepleri fabrikadan parçasız çıkmış mı diye kontrol etmek mi bu konuda bilgisi olan var mı? Whatsapp' tan sordum geçiştirdiler.
Kolay gelsin sıkıntılı gerçekten benim televizyonda kutuda delik vardı. Servisle açarken konuştuk küçücük bir hasar bile kırabiliyormuş tv'yi çok karşılaşmış.
Arkadaşlar ben 2 gündür kullanıyorum televizyonu cızırtı yok sanıyordum. Bass'ı kendim arttırıp subwoofer'ı denedim sıkıntı yoktu. Daha sonra bu arkadaşın mesajını görerek atmos'u falan açıp bu videoda denedim hakikaten sorun bende de varmış. Hemen servise video attım, seri no istediler daha sonrada servis kaydı açtılar. Demem o ki sizde bu şekilde deneyin, özellikle benim gibi ilk alanlardansanız, benim sipariş tarihi 11 Kasım. Bu arada seri numarayı alma sebepleri fabrikadan parçasız çıkmış mı diye kontrol etmek mi bu konuda bilgisi olan var mı? Whatsapp' tan sordum geçiştirdiler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Kolay gelsin sıkıntılı gerçekten benim televizyonda kutuda delik vardı. Servisle açarken konuştuk küçücük bir hasar bile kırabiliyormuş tv'yi çok karşılaşmış.
Arkadaşlar ben 2 gündür kullanıyorum televizyonu cızırtı yok sanıyordum. Bass'ı kendim arttırıp subwoofer'ı denedim sıkıntı yoktu. Daha sonra bu arkadaşın mesajını görerek atmos'u falan açıp bu videoda denedim hakikaten sorun bende de varmış. Hemen servise video attım, seri no istediler daha sonrada servis kaydı açtılar. Demem o ki sizde bu şekilde deneyin, özellikle benim gibi ilk alanlardansanız, benim sipariş tarihi 11 Kasım. Bu arada seri numarayı alma sebepleri fabrikadan parçasız çıkmış mı diye kontrol etmek mi bu konuda bilgisi olan var mı? Whatsapp' tan sordum geçiştirdiler.
Hocam size özelden atmıştım videoyu o tarz bir şey olması lazım. 50 Hz test videosunu başka bir hoparlörden dinleyin telefondan vs. tvdeki biraz boğuk basslı çıkmalı sadece titreşim olmamalı
Merhaba Arkadaşlar Next Star YE-65IDWG11 4K Ultra HD Google Mini LED TV Ses dosyası olarak 50Hz deneme yapan arkadaşlar Sesi açınca ses barları bile yerinden oynatıyor. Bunu yerine bu ses dosyayı kullanarak deneyelim.
Dosya eklemediğimden buradan indirebilirsiniz : https://drive.google.com/file/d/1pXTGGZJN6iX7dba1F316U2G4tDnlqWdT/view?usp=sharing
Hocam bildiğiniz rahatsız edici bir cızırtı, eğer varsa fark etmeme ihtimaliniz yok. Hatta ben televizyonun arkasına elimi sokup panelin üstüne elimi koyunca cızırtı azalıyor ona göre kafanızda canlansın. Yani sıkıntı plastik panelin titreşimi.
Hocam videoyu ben attım ama benim servis kaydını açmadılar daha kimle iletişime geçtiniz? ben +90 505 185 09 42 ve [email protected] ye yazdım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Hocam size özelden atmıştım videoyu o tarz bir şey olması lazım. 50 Hz test videosunu başka bir hoparlörden dinleyin telefondan vs. tvdeki biraz boğuk basslı çıkmalı sadece titreşim olmamalı
Hocam direk +90 505 185 09 42 numarasına videoyu attım böyle böyle dedim. Yetkili birimden dönüş bekleniyor dedi. On dakika sonra mesaj geldi servis kaydı için.
Hocam direk +90 505 185 09 42 numarasına videoyu attım böyle böyle dedim. Yetkili birimden dönüş bekleniyor dedi. On dakika sonra mesaj geldi servis kaydı için.