Sizce davalık mı oldum

Özür Dile başka hesaptan. Çok rahat dava edilirsin uğraşmak isteyen uğraşir.
 
Öyle hocam aşk acısı çekiyorum bu sefer psikolojimde bozuk şimdide bu çıktı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


inşallah hocam özür dilesem affederlermi engelledi ama yeni instagram hesabi açarım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Panel nedir hocam
Bilmemeniz çok şaşırtıcı doğrusu. Bir program üzerinden isim soy isim aratarak. Sizin adres, soy ağacı, e okul bilgileriniz, kimlik bilgileriniz gihi derin bilgilere ulaşıyorlar. Aynısını kuzenim ile kullanıyoruz ama tek yaptığımız kızlara tc lerini ve adreslerini söyleyip hava basmak 😁
 
Bilmemeniz çok şaşırtıcı doğrusu. Bir program üzerinden isim soy isim aratarak. Sizin adres, soy ağacı, e okul bilgileriniz, kimlik bilgileriniz gihi derin bilgilere ulaşıyorlar. Aynısını kuzenim ile kullanıyoruz ama tek yaptığımız kızlara tc lerini ve adreslerini söyleyip hava basmak 😁
Hocam bu işler illegal
 
Ben özür dilemelik bir durum olduğunu düşünmüyorum şahsen. Sizin başınıza gelen bana gelse bende korkardım rahat olun. Ama bence bir şey olmayacak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bu işler illegal
Evet biliyorum.
 
Ben özür dilemelik bir durum olduğunu düşünmüyorum şahsen. Sizin başınıza gelen bana gelse bende korkardım rahat olun. Ama bence bir şey olmayacak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evet biliyorum.
Hocam birisi bu durumu bildirirse polis kapınıza dayanır çekin elinizi böyle şeylerden
 
Verebilirler, kendini öfkeni kontrol edip küfretmemen lazım.
 
bu cacık olmaz kardeşim sadece oyunlarda sakin ol. bu da yeni moda mı oldu anlamıyorum ki. kimseye sövme. sana söverlerse de gül geç.
 
Hocam sinir hastalığım var malesef adam öldürücek dereceye geliyorum bazen
Ülkede herkes ekonomik sorun yaşıyor haliyle toplum olarak herkes gergin bu yüzden hem kendin hem de toplum için kendini kontrol etmen lazım. Karşı taraf dava açabilir. Davacı olurlarsa bürokrasi şuan yavaş işliyor dosyanın incelenmesi 6 ay 1 seneyi bulur, davacı haklı bulunulur ise, davacıya uzlaşma talebinde mi bulunacaksın yoksa mahkeme mi diye sorulur, uzlaşmak istemez ise mahkemeye çıkarsınız. Benim bildiğim süreç bu şekilde işliyor.
 
bu cacık olmaz kardeşim sadece oyunlarda sakin ol. bu da yeni moda mı oldu anlamıyorum ki. kimseye sövme. sana söverlerse de gül geç.
Hocam olmaz dimi bazıları dava edebilir ev adrsi bulunur diye korktum ya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ülkede herkes ekonomik sorun yaşıyor haliyle toplum olarak herkes gergin bu yüzden hem kendin hem de toplum için kendini kontrol etmen lazım. Karşı taraf dava açabilir. Davacı olurlarsa bürokrasi şuan yavaş işliyor dosyanın incelenmesi 6 ay 1 seneyi bulur, davacı haklı bulunulur ise, davacıya uzlaşma talebinde mi bulunacaksın yoksa mahkeme mi diye sorulur, uzlaşmak istemez ise mahkemeye çıkarsınız. Benim bildiğim süreç bu şekilde işliyor.
Hocam mahkemeye çıkamamki yaşım yetmiyor
 
Oyunda biri bana ana bacı sövdü bende dc ile instamı verdim ana bacı sövdüm herşeyi davalık edicem dediler abisinide çağırdılar 7-8 kişilik sesli odaya sizce verebilirlermi davalık olurmuyum?
ben oyunda telefon numaramı veriyorum arasınlar diye ona rağmen bir alo demeye cesaret edemiyorlar bence bi cacık çıkcağını düşünmüyorum. kafaya takma.
 
ben oyunda telefon numaramı veriyorum arasınlar diye ona rağmen bir alo demeye cesaret edemiyorlar bence bi cacık çıkcağını düşünmüyorum. kafaya takma.
bende telefon numarası veriyorum hocam aklıma geldi şimdi ama dedğiniz gibi arayan olmadı şuana kadar inşallah olmaz bir şey hocam
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,496
Mesajlar
11,067,945
Üyeler
197,919
Son üye
GameSenpai
Geri
Top