cancan1135
80+ Bronze
- Katılım
- 21 Kasım 2020
- Mesajlar
- 1,269
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 608
- İsim
- can
Selamlar hata sizde, sebep belirtmeden 14 günlük iade hakkınızı kullanıcaktınız eğer arıza tarzı bir sebep belirtirseniz firmaların prosedürü bu şekilde önce servise gönderip oradan rapor almak zorundalar cw şikayetiniz eğer çok abartılacak düzeyde de değilse değişim iade raporu vermezler geçmiş olsun.Bu firmadan ürün alırken 100 kere düşünün derim. Bu modelden aldım ve Coilwhine çok fazla geldiği için kartın hiçbir jelatinini bile çıkarmadan sadece 2dk bilgisayara takıp test ettim. Daha sonra kartı iade etmek istedim bana gelip iade alamayacaklarını hijyen açısından montajlı ürün yapıldığı için servise göndereceklerini oradan çıkacak rapor a göre hareket edebileceklerini söylediler. Bende 14 günlük cayma hakkım var kartın hiçbir yerine fiziksel bir hasar vermediysem bunlar kontrol edildikten sonra para iademin yapılmasını talep ettim. Firma sürekli olarak bu işlemi red etti. İşlerine gelmeyince saçma sapan mazeretler uydurup ürünü iade almamak için diretiyorlar. Bu firmadan artık 1 pul dahi almam kimseye de önermiyorum. Daha önce sorunlarını duymuştum ama bu kadar problemli bir firma olduğunu düşünmemiştim. S1nerji Bilgisayarı kimseye önermiyorum ve alışveriş yaparken de bu sureci bilerek alışveriş yapın derim. Şimdi ürün onlara yollayacağım servise gidip gelecek ve olan karara göre THH ye başvurup onları rahat bırakmayacağım ve hakkımı savunacağım.
Bu arada amd kartlarda genel olarak bir CW problemi olduğunu biliyordum ama kapalı kasada bile duyulacak seviyede olunca ürünü iade etmek istedim. Hafif bir cw olsa kapalı kasada duyulmayacak derece kabuldüm zaten ürüne ama bu bir arıza olmasa da bir kusur ve bunu kullanıcının kabul etmemesi normal bir durum. O kadar para verip ürün alıyoruz arı vızıltısı gibi sürekli ses duyarak oyun oynamak istemez insan doğal olarak.