Motora benzin yerine dizel yakıt koyma

@Bulkyapanobez kral bi gelişme var mı merak ettim şimdi
Şu anlık bir gelişme yok, en son dün çekici çağırıp eve getirdim o zaman ne kadar ciddi olduğumu anladılar çünkü benzinlikte biraz tartıştık.Aytemiz genel müdürlüğe mağduriyet ile ilgili keyfi bir mail atacağım. Ondan sonra avukatla beraber alabileceğim her şeyin davasını açacağım. Ki öğrendiğim kadarıyla evimden Aytemiz şubesine kadar gittiğim taksi parası bile buna dahil.
 
Şu anlık bir gelişme yok, en son dün çekici çağırıp eve getirdim o zaman ne kadar ciddi olduğumu anladılar çünkü benzinlikte biraz tartıştık.Aytemiz genel müdürlüğe mağduriyet ile ilgili keyfi bir mail atacağım. Ondan sonra avukatla beraber alabileceğim her şeyin davasını açacağım. Ki öğrendiğim kadarıyla evimden Aytemiz şubesine kadar gittiğim taksi parası bile buna dahil.
Açık hocam hakkınızdır.Ama keşke Shell veya yabancı petrollerden biri olsaydı onlar müşteri memnuniyeti açısından çok önem veriyorlar bu konulara.Ve evet hocam taksi parası,ticari araç olduğu için o çalışamadığınız günlerin parası,motor parası ve manevî tazminat dahil diye biliyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,180
Mesajlar
11,085,078
Üyeler
198,258
Son üye
agci
   
Geri
Top