Mr. Ahmet sez
80+ Bronze
- Katılım
- 16 Eylül 2023
- Mesajlar
- 649
- Reaksiyon skoru
- 284
İntel mi parasının hakkını veriyor hocam yapmayın allah içinAMD ile bir sorunum yok sadece pahalı ve parasının hakkı performansı vermiyor bence. Kendi bütçem için konuşuyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Stoğu kalsa 300-400TL fazlasına R5 5500e de geçerdim öyle bir derdim yok.
Fiyatına göre iyi almışsınız hayırlı olsun diyelim 5600 çok daha iyi bir işlemci fakat sıfırı 6k ve ikinci el piyasası berbat durumda şu an. en az 4500 fiyat çeken var.
Yalnız yukarıdaki amd parasının hakkını vermiyor derseniz size yanıt olarak şak diye '' 7800X3D yi çıkartırım.
Son düzenleme: