❌İndirim Bitti! Hawk Gaming Chair Fab V4 7.999tl

Mr.White

80+ Bronze
Katılım
30 Temmuz 2022
Mesajlar
1,534
Reaksiyon skoru
1,091
Sepette indirim kodu kısmına KAPLAN300 kodunu girin. Bu gece 23:59'a kadar geçerli.

1781871769544.webp


 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Ben 2 senedir kullanıyorum memnunum fiyatıda güzel
 
Benim boyum 1.90 kilo 95 fitness yapmadan önce bile omuzlarım sığmıyordu koltuğa o yüzden rahatsız ediyordu. Koca adamsanız yanları kavramalı modeli olan fab serisini almayın
 
Beyin nedense bu "oyuncu koltuklara" para verme diyip duruyor şu anlık demir sandaylem ile memnunum ;)

1000013738.webp
 
Son düzenleme:
gicirdama veya sungerinde eskime varmi ona gore ikea markus alicam
Gıcırdama hafif var ama bakımını 2 senedir 1 kere yaptım.
Oyuzden normal olduğunu düşünüyorum.
Genel olarak memnunum kumaşında ve süngerinde yıpranma neredeyse hiç yok sadece süngeri oturduğumun şeklini aldı biraz düz durmuyor okadar
Belkide memnun olmamın nedeni çok kilolu olmamamdır kilom 74
 
4 senedir kullanıyorum hiç rahat değil oturma alanı dar. 3 ay önce alt mekanizması kırıldı hawkın sitesinden sıfır mekanizma aldım takmaya üşeniyorum kenarda yerde duruyor. Plastik sandalyeye oturuyorum daha rahat. Biraz bütçem olsa daha iyi koltuk almayı düşünüyorum.
 
Kumaşı ve süngeri kaliteli ancak kol dayama kısmı biraz kollarınızı agritabilir. Ayrıca 1.90 boy ve 100 kilo üzeri iseniz sığmakta güçlük çekebilirsiniz. Alt ayakların kaynak noktalarının 6sı da pek sağlam değil, bir zaman sonra çürüme yapabiliyor.
 
Uzun vade kullanım için koltuk öneriniz var mı ? 18 yıllık metal sandalyem artık vadesini doldurdu :( . Boy 1.78 kilo 80 civarı
 
Sepette indirim kodu kısmına KAPLAN300 kodunu girin. Bu gece 23:59'a kadar geçerli.

Alıntıyı görüntüle

Şu parayı buna vereceğinize çöpe atın paranızı beş para etmez koltuk gıcırtısı takırtısı bitmez konfor desen yok oturduğun yer sanki tahta bel yastığı kaçar boyun yastığı desen ztn adamı fıtık eder taştan biraz yumuşak nerden tutsan elde kalacak bir koltuk iyi yanı yok
 
Geri
Top