Artık Oyun Oynaması Keyifli Gelmiyor

Katılım
2 Ağustos 2022
Mesajlar
339
Reaksiyon skoru
181
Arkadaşlar selamlar.

Var mı benim durumumda olan içini dökmek isteyen?

Aklınıza gelebilecek her türlü oynamaya değer oyunu oynadım ve bitirdim. Dizi ve youtube izlemeyi çok sevmediğim için boş zamanlarımda hep oyun oynadım ve kitap okuyorum.

Biraz sıkılmaya başladım. Haftada 3 4 de spora gidiyorum. Haftaiçleri 8 18 arası çalışıyorum. Hayat biraz rutinleşmeye başladı.

Oyuna bir süre ara vermek mi gerekir artık keyif almıyorum.
 
Benim de sıkıldığım zamanlar oluyordu. Kitap okumaya yönelmiştim. Belki de aldığım en iyi karardı.

İnce memed romanını okurken Rdr2 oynuyor gibi hissediyordum artık :D.
Valentine yakınlarındaki düzlüklerde atımla gezer gibi
 
Son düzenleme:
bunun 2 nedeni var kendimce
1- amaçsızlık
2 - vücudun tepkileri hormonların bozulması

1- eskiden bir oyunda ilerlerken merak uyandırıyor yeni bir şey görüyordun şimdi oyunlar amaç değil araç olmuş durumda hikaye biliniyor oynanış bariz yenilik yok her şey aynı sadece farklı kostümler giydirilmiş benzer oyunları oynuyoruz. sen bu oyunun %90 oranında aynı oyunları 50 kere oynadın diyor beyin sıkıldım diyor yeni bişi lazım diyor, oyunun ondan önceki 50 oyundan daha iyi yapması bir şey ifade etmiyor diyor daha iyisi değil daha farklısı lazım diyor
2- instagramda 1 dakikada 10 farklı konuda 10 farklı video görüyorsun ve herkes farklı bunlar insan hormonlarını bozuyor mutluluk hormonu dopamini anlık yakalamamızı sağlıyor ---- böyle ilerlerken hormonlar birden 10 birden 5 birden - birden 7 ( 10 üzerinden dopamin seviyeesini anlatmaya calistim ) ve bunlar artık insanın ayarlarını bozuyor sen eskiden 2 dopamin seviyesiyle çok mutlu olabilirken artık 5-6 gerekiyor seni konunun içinde tutması için ama bir şeye odaklanma sürende azaldığı için uzun süre 10 dopamin salgılatan şeyi oynasan yada izlesen bile o 9 8 7 6 5 diye düşüyor ve ilgi alakan sıfıra iniyor ilgini çekmemeye başlıyor.
 
Sıkıldığın şey oyunlar değil bence, oyunlara girince zaten monoton olan hayatın daha da batmaya başlıyor sana. Oyun artık senin için rahatlama yeri değil. Bu döngüden çıkmanın en iyi yolu radikal bir eylem. Varsa hoşlandığın bir kız arkadaşın falan açıl, farklı şehirde bir flörtün falan varsa yanına git 1-2 gün takıl onunla. Böyle şeyler rutinden çıkarıp, default ayarlara döndürüyor.
 
Ağzına sağlık dostum çok güzel yazmışssın. İkisi de genel olarak herkes için geçerli artık günümüz dünyasında.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıkıldığın şey oyunlar değil bence, oyunlara girince zaten monoton olan hayatın daha da batmaya başlıyor sana. Oyun artık senin için rahatlama yeri değil. Bu döngüden çıkmanın en iyi yolu radikal bir eylem. Varsa hoşlandığın bir kız arkadaşın falan açıl, farklı şehirde bir flörtün falan varsa yanına git 1-2 gün takıl onunla. Böyle şeyler rutinden çıkarıp, default ayarlara döndürüyor.
Teşekkür ederim dostum evliyim bu arada.
Aslında asıl büyük monotonluğum sebeplerinden biri Ankarada yaşamak ve yapılacak hiç bir şeyin olmaması. Ne deniz var ne doğası var. Özellikle yaz gelince de insan ayrı bir bunalıyor bu sıcaklarda.
Bu da hayatın kalitesini etliliyor
 
Ağzına sağlık dostum çok güzel yazmışssın. İkisi de genel olarak herkes için geçerli artık günümüz dünyasında.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Teşekkür ederim dostum evliyim bu arada.
Aslında asıl büyük monotonluğum sebeplerinden biri Ankarada yaşamak ve yapılacak hiç bir şeyin olmaması. Ne deniz var ne doğası var. Özellikle yaz gelince de insan ayrı bir bunalıyor bu sıcaklarda.
Bu da hayatın kalitesini etliliyor
Hocam eşinizle birlikte radikal bir kararla sapancaya gidin gidebiliyorsanız haftasonunda. Rutini kırmak çok iyi geliyor, insan insanlığını hissediyor.
 
Kesinlikle haklısın şehirden her çıktığımızda insan olduğumuzu hatırlıyoruz. Malesef ki mecbur işlerimiz Ankarada olduğu için bu şehri hiç terkedemeyeceğiz. 😅
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bunun 2 nedeni var kendimce
1- amaçsızlık
2 - vücudun tepkileri hormonların bozulması

1- eskiden bir oyunda ilerlerken merak uyandırıyor yeni bir şey görüyordun şimdi oyunlar amaç değil araç olmuş durumda hikaye biliniyor oynanış bariz yenilik yok her şey aynı sadece farklı kostümler giydirilmiş benzer oyunları oynuyoruz. sen bu oyunun %90 oranında aynı oyunları 50 kere oynadın diyor beyin sıkıldım diyor yeni bişi lazım diyor, oyunun ondan önceki 50 oyundan daha iyi yapması bir şey ifade etmiyor diyor daha iyisi değil daha farklısı lazım diyor
2- instagramda 1 dakikada 10 farklı konuda 10 farklı video görüyorsun ve herkes farklı bunlar insan hormonlarını bozuyor mutluluk hormonu dopamini anlık yakalamamızı sağlıyor ---- böyle ilerlerken hormonlar birden 10 birden 5 birden - birden 7 ( 10 üzerinden dopamin seviyeesini anlatmaya calistim ) ve bunlar artık insanın ayarlarını bozuyor sen eskiden 2 dopamin seviyesiyle çok mutlu olabilirken artık 5-6 gerekiyor seni konunun içinde tutması için ama bir şeye odaklanma sürende azaldığı için uzun süre 10 dopamin salgılatan şeyi oynasan yada izlesen bile o 9 8 7 6 5 diye düşüyor ve ilgi alakan sıfıra iniyor ilgini çekmemeye başlıyor.
Bu dopamin düzenini yenilemenin en güzel yollarından biri güzel bir kitap okumak arkadaşlar. 2 3 saat boyunca odağınızı bozmadan okumalısınız. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
 
Yaş kaçtı önemli çünkü
 
28 hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada konuyu öylesine muhabbet etmek için açtım var mı aynı durumda olanlar diye :D
Benim yaş 31, farkım evli olmamam. Zampara olduğum için de böyle bir duruma düşünce zamparalık ediyorum hayatıma neşe geliyor.
 
Bu arada biraz kafam rahatlasın işten güçten diye spora yazıldım geçen sene bu sefer de protein takibi, yapılacak hareketlerin takibi, hangi günler gideceğim derken iyice dert sahibi oldum :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim yaş 31, farkım evli olmamam. Zampara olduğum için de böyle bir duruma düşünce zamparalık ediyorum hayatıma neşe geliyor.
Hayatı bazen de aksiyonlu yaşamak gerekiyor diyorsunuz
 
28 hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada konuyu öylesine muhabbet etmek için açtım var mı aynı durumda olanlar diye :D
Aynı durumdayız da benim yaş 20 ye gidiyor 16 17 yaşında görsen deli derdin bana şuanda açıyorum arkadaşlara 2 el cs, 1,2 saat YouTube sonra uyuyorum belkide abarttığımız kadar eğlenceli bı iş değil belkide yeni oyunlar o kadar da iyi değil. Yaş daha önde bı faktör.
 
Geri
Top