❌İndirim Bitti! Thermalright Lga 1700 Mavi Güçlendirme Kiti (Tf7 Macunlu) - 409 TL

AM5'de güçlendirme kiti pek bir işe yaramıyor. Benim tanıdığım bir kişi kullanmıştı 1 derece artmıştı hatta. LGA 1700'de 10 dereceye kadar etki edebiliyor. Bende alsam mı diye düşünmedim değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kaç gram macun geliyor bu arada? O bilgiyi göremedim. 1gr falandır heralde.
En az 2gr tf7 çok met ediliyor ama bana gelen resmen taş gibiydi sürmeye çalıştım kanser etti attım . Ayrıca hepsiburada üzerinden mart ayında aldım thermalright fan yanında indirimli fiyatı 400tl idi .
 
AM5'de güçlendirme kiti pek bir işe yaramıyor. Benim tanıdığım bir kişi kullanmıştı 1 derece artmıştı hatta. LGA 1700'de 10 dereceye kadar etki edebiliyor. Bende alsam mı diye düşünmedim değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kaç gram macun geliyor bu arada? O bilgiyi göremedim. 1gr falandır heralde.
Haklısın internette bakıyorum gerçekten bir iki derece fark ediyor etmiyor. Misal örnek.
 
kasa modeli nedir hocam bende 13. nesil var matx için denemek istiyorum sığar mı
bu model ben bi pc dükkanından sıfır psusuz aldım. 750w da corsair yarı moduler gold psu taktım.

 
En az 2gr tf7 çok met ediliyor ama bana gelen resmen taş gibiydi sürmeye çalıştım kanser etti attım . Ayrıca hepsiburada üzerinden mart ayında aldım thermalright fan yanında indirimli fiyatı 400tl idi .
Ben MX6 kullandığımdan alışkınım. Zaten yaymaya gerek yok ki? Ortaya nokta sıksanız yeter.
 
Ben MX6 kullandığımdan alışkınım. Zaten yaymaya gerek yok ki? Ortaya nokta sıksanız yeter.
Bende de Mx-6 var. 9800x3dye X olarak surdum, onerilen de buydu, bir sorun cikarmadi. Intellerde farkli olabilir. Hava isinmaya baslayinca bosta 41-43 arasi takilan cpu 45" gosterir oldu. Mx-7 de aldim, sonrakine onu surmeyi planliyorum.
 
Bende de Mx-6 var. 9800x3dye X olarak surdum, onerilen de buydu, bir sorun cikarmadi. Intellerde farkli olabilir. Hava isinmaya baslayinca bosta 41-43 arasi takilan cpu 45" gosterir oldu. Mx-7 de aldim, sonrakine onu surmeyi planliyorum.
Sürüş şekilleri değişiyor. Ben nokta sürmeyi seviyorum. Daha basit. Üstüne soğutucuyu kapatınca zaten yayılacak. Zamanla MX6 nedense performans kaybediyor. Bende bunu Noctua NT-H1 ile değiştirdikten sonra fark etmiştim. Noctua 7 ayda performans kaybetmemişti ama MX6 kaybetmişti.
 
Son 6 ayın en düşük fiyatında. 'kazan100' koduyla başlıktaki fiyata geliyor, ihtiyacı olan değerlendirebilir.
i3 12100F için alınır mı bir de montajı zor mu pinleri yamultmayalım sonra :)
 
Geri
Top