6-7K duymuştum bir yerde.Selamlar getirde çalışmayı düşünüyorum.Şahıs şirketi açıp falan çalışmadan normal maaşlı çalışıcam.Bilgisi olan ve çalışan arkadaşlara soruyorum ortalama maaş nedir ? Ona göre şuan çalıştığım işi bırakıp ona geçicem
Selamlar getirde çalışmayı düşünüyorum.Şahıs şirketi açıp falan çalışmadan normal maaşlı çalışıcam.Bilgisi olan ve çalışan arkadaşlara soruyorum ortalama maaş nedir ? Ona göre şuan çalıştığım işi bırakıp ona geçicem
O Trendyol go için diye biliyorum getir için gerek yok galiba sen sadece kuryesinSelamlar getirde çalışmayı düşünüyorum.Şahıs şirketi açıp falan çalışmadan normal maaşlı çalışıcam.Bilgisi olan ve çalışan arkadaşlara soruyorum ortalama maaş nedir ? Ona göre şuan çalıştığım işi bırakıp ona geçicem
7-9k ama motor sana ait olmalı yani şirket sana motor vermiyor sen kendi motorunu kullanıyorsunSelamlar getirde çalışmayı düşünüyorum.Şahıs şirketi açıp falan çalışmadan normal maaşlı çalışıcam.Bilgisi olan ve çalışan arkadaşlara soruyorum ortalama maaş nedir ? Ona göre şuan çalıştığım işi bırakıp ona geçicem
6-7K duymuştum bir yerde.
Dayım kendi motoruyla çalışıyor, 12K maaş alıyor.
1K da gideri oluyor.
Eğer kendi motorun yoksa 3-4K galiba maaş.
O Trendyol go için diye biliyorum getir için gerek yok galiba sen sadece kuryesin
paket başı ayrı ücret alıyorsun
5000tl +teslim ettiğin paket sayısı x paket başına teslimat ücreti
Çok fazla bilgi kirliliği var. Benim abimde çalışıyor bildiğim şeyleri aktarayım;
Kendi motorunun olmasına gerek yok.
Ayda 4 gün izinli günde 12 saat çalışarak ayda 8 bin TL kazanıyor bunun 2 bin TL'si vergiye gidiyor. Normalde 5K kalıyor ama 29 yaş altınındı sanırım devlet bağkurunu bir sene boyunca ödüyor.
İzinsiz çalışırsan daha fazla kazanıyorsun.
Dostlar sizin bahsettikleriniz esnaf kurye oluyor bana normal çalışan maaşı lazım ben şirket açma onla uğraşmak istemiyorum7-9k ama motor sana ait olmalı yani şirket sana motor vermiyor sen kendi motorunu kullanıyorsun
Getirde çalışmak mantıklı ama bir o kadar da riskli. Motor kullanmak zaten riskli bir şey. Bir de bunu her gün 12 saat boyunca yaptığını düşün. Motordan inmiyorsun.
Bilgisayarı satıp a2 alasım var şu an. Kuryelikten gelen parayla daha iyisi dizilir sonuçta.Arkadaşlar bu konu aklımı çelmeye başladı....
Üni sınavı var hayır getir olmaz hayır hayır hayır.
İyi maaşı var